Tänkvärt en tisdag.

Idag känner jag en sådan enorm tacksamhet över de fina vänner jag har i mitt liv. Det är underbara människor som jag har vid min sida. Människor som jag inte skulle byta bort för något annat i världen. Sådana som jag vet står kvar i alla väder. Sådana som jag vet skulle ställa upp för mig vad det än gällde, något jag även skulle göra för dem. Tusen gånger om.  

Jag är så glad över att jag vet vem jag kan lita på och inte. Jag vet vem som ger mig värdefull energi och vilka som tar det dyrbara jag har. Jag har under åren sopat bort energtjuvar ur mitt liv. Oempatiska, falska, ytliga, känslokalla och egoistiska människor som tar mer än dom ger. Av vilken anledning ska dem få min dyrbara tid?
  
Falska vänner är som höstens löv
granna, men blåser bort med första vinddrag.
Äkta vänner är som ädelstenar
värdefulla men sällsynta.


Ta hand om varandra /B


Kommentarer
Postat av: Challan

Jag tycker på "Gilla" knappen här ! <3

2011-03-22 @ 17:38:32
Postat av: Louice

Kan ja säga nog ofta hur fin du är? <3

2011-03-22 @ 22:02:42
Postat av: Peter Settman

I heart you!

2011-03-22 @ 22:24:47
Postat av: Bea

Finingar! ♥

2011-03-23 @ 16:59:31
Postat av: Sofia

Helt rätt att tänka så, sådana tjuvar ska man göra sig av med så fort tillfälle ges! Kram på dig :)

2011-03-24 @ 21:52:24
URL: http://psafia.blogg.se/
Postat av: Bea

Eller hur Sofia! :) Hoppas vi ses snart! Kram på dig!

2011-03-25 @ 13:47:52
Postat av: Jenny

Ja visst är det skönt att bli av med dom, helt klart! Men tyvärr så finns det en annan sort än de där höstlöven. Jag kallar dom blodiglar. Helt enkelt för att de inte släpper i första taget och inte drar sig för lite blod..... Huvva!

2011-04-02 @ 09:03:17
URL: http://hartelius.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0