Underbara måndag!

Veckan har börjat hur bra som helst, var det söndag i går?  Var jag irriterad?  kanske var det?!!! 
Men det har nu gått över i att man inte kan annat än skratta åt det, sådeså!!!
Å då är det så mycket lättare att koppla bort.

Måndag idag, skrattat hela dagen på jobbet åt GUDOMLIGA saker, den enda som fattas i vår lilla hörna just nu är D, men dagarna när vi är på plats, samtidigt, allihopa, är inte så många :(
Men jag är glad över att man har världens bästa arbetskamrater.


Har förövrigt börjat kolla efter vilken dator jag ska önska mig i födelsedagspresent, har så smått börjat överatala R om att jag borde få den nu istället för om två månader eftersom han då kan låna min telefon och spela Angry Birds, när han vill!!   Bra ide va?? :D

// Regina







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0