Ut ur garderoben för er som inte vet...

Jajjamen så är det!!! Det är en till här på "Bra Vibbs" som har legat ;)

Var på ultraljudet idag och det var fantastiskt! Bebben hade dock gått och gömt sig nere vid min urinblåsa -så det svårt var det att få en "modellbild" men jag tycker ändå att fotografen lyckades... man ser ju att den har en ryggrad iaf ;)

Det var då full rulle på den lille! Armar och ben sprattlade runt och hjärta hade den med <3
Jag som gått och trott att det kanske bara var en fis på tvären och att jag skulle få skämmas när vi låg där på ultraljudet och endast såg en gasblåsa flyta runt ;) Nu känns det plötsligt så verkligt, det är ju faktiskt en lite person som växer där i magen =)
Oj vad jag längtar att få träffa dig nu lilla hjärtat! Är redan otålig och det är ju 5 månader kvar till nersläpp *Pust*

Ska se om jag kan scanna in en bättre bild på kortet sen så att ni ser ryggraden ännu bättre ;)


Hej svej! inte längre från en "lingontjejj" ;)

Kommentarer
Postat av: Linka

Lycka!!!

2011-03-31 @ 19:33:40
Postat av: Hurtig

Det är ju så kul =) Har ni kvar samma datum eller blev det något annat? Kram på er alla 3 =)

Hoppas du mår bättre

2011-03-31 @ 19:54:53
Postat av: Theres

Så fin du är och barnet! Det är konstigt att jag som inte ska ha barn längtar tills både du och Regina får era!!

2011-03-31 @ 22:45:28
Postat av: Nina

Men stort grattis! Sååå mysigt!

2011-04-01 @ 15:37:39
Postat av: Jenny

Jaaaaaa!!! Jag blir så glad! :) Stort, stort grattis! Men vem är pappan? Kalle Anka? Hahaha... Våran första (Moa) fick jag tillsammans med Rex, Tyannosarus Rex...Men hon vart ju ganska fin ändå!



Hoppas att du mår bra och njuuuter för allt vad du är värd.



Många kramar från Jenny och Karl

2011-04-02 @ 08:51:10
URL: http://hartelius.bloggagratis.se
Postat av: Charlotta

Tack för gratualationerna alla fina <3

2011-04-06 @ 08:45:45
Postat av: Charlotta

...och Jenny pappan är Hulken ;)

2011-04-06 @ 08:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0