Blodad tand

Här har ni mig: Världens i särklass bästa barnvakt. Stackars Alex vaccinerade sig igår och låg i massa feber idag, så jag var hos honom någon timma mitt på dagen, då femåringen inte lärt sig att vara hemma själv än ;) Först utklassade han mig i barnyatzy, sedan skrattade han ut mig när vi skulle spela NHL. Jag fick en massa sneda blicka efter att ha slagit en 7-8 icingpuckar (javet, att stavningen ser sjuk ut? men det stavas så. jag har googlat), och slutligen sa han "det är kanske bäst att jag spelar själv", så då fick jag snällt sitta & titta på medans femåringen utklassade de andra laget med 6-0.

Tur att det finns annat jag är bra på. Typ sy lampor. Jag är hysteriskt nöjd över dagens resultat. Så nöjd att jag fått blodad tand och fått för mig att ägna morgondagen åt att sy gardiner. Jepp, du hörde rätt. Jädrar vad de ska sys mina damer och herrar!

Kramen/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0