Lyckligt lottad!

Har världens finaste människor runt om oss som ställer upp om det krisar med barnvakt, som tex i går när Alex var sjuk och vi verkligen inte kunde vara hemma från jobbet, det uppskattas ska ni veta! ♥

Sen har man ju haft tur att få världens underbaraste son också som folk står på kö för att få passa, så är det faktiskt i kväll....telefonen ringde i onsdags och farmor tyckte att det var dags att han kom och sov över där.

Därför så har jag suttit på jobbet hela dagen och funderat på vad man ska hitta på för kul nu när man är "ledig" en kväll....

Det blev en shoppingrunda och Sushimiddag med Bea, var sen hemma vid sju....  ensam och en ledig kväll framför mig och vad gör jag?  -Jo jag somnar....  vaknade just!
Men helt ärligt.... det var sjukt skönt.. å lagomt till BB dessutom och Twilight sänds på SVT 1:)

Fredagsmys........


//Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0