Tisdag. (läs: snart helg, hehe!)

Vädret suger, men solen lyser inom mig! Just nu flyter allt på (vissa med ordets rätta betydelse dessutom); c-uppsatsen, livet som iphoneägare, avföringen, planerna..

Jag & Ugly Mary har jobbat på som tokar (nästan) en tid tillbaka och har nu tänkt jobba stenhårt imorgon och sedan ta helg. Det är vi värda!

På lördag ska fina Sarah & Anna har deras party.Viktpartyt. Jag kallar det så. Jag borde typ få vara med på ett hörn, även om min viktresa (på minus tre kilo) varken var planerad, behövlig eller något jag måstat jobbat särskilt hårt för, haha.



Tjingtjong bajskasong! /B

Kommentarer
Postat av: Sarah

Klart du får vara med, på ditt eget god-luktande sätt :P



PÖZZ!

2011-05-03 @ 23:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0