Äntligen hemma....

Nu efter många om och men så är det klart!
Att pussla i hop lister som ska passa i olika vinklar var inte så enkelt som vi trodde, men tillslut så gick det.

Trivs hur bra som helst, rummet blev såååå mycket mysigare, å jag kunde inte ana hur mycket högre "trygghetskänsla" det är att ha en vägg bakom soffan/ryggen.

Sen så blev ju rummet mycket större, nu finns det mycket yta på andra sidan,  men den lägger jag dock inte ut nån bild på, men jag kan meddela att där står en crosstrainer, ett skötbord och en bokhylla som hade bäst-före-datum nån gång på 90-talet :D   Så ni kanske förstår varför jag lämnar den delen utanför!?

Här kommer iallafall bilderna..... först före och sen efter.

















Nu måste jag bara fundera på nästa projekt, det här var riktigt kul!! :)

God natt!

//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0