Årets spöknatt

går av stapeln imorgon, tror dock att detta år kommer att slå alla år när det kommer till rädsla!
Vi ska övernatta i en övergiven flottarstuga vid en fors som jag inte nämner namnet på, vill inte ha oinbjudna gäster! :)
Men forsen är belägen ca 7 mil härifrån, det finns inga vägar dit, utan sista biten måste man gå och närmsta boende är visst en psykopat som man kan läsa om i norran (känns förjävla bra) 

Men mitt i allt magpirr jag har när jag tänker på det så ska det bli sjukt kul, längtar hur mycket som helst!

Är nästan mest nervös över hur jag ska klä mig, vi ska ju ändå sova i nollgradig kyla, å jag är verkligen ingen vintermänniska.

Vid kyla så föredrar jag att tända ljus, dricka varm choklad och krypa ner under en filt i soffan! :D




Kommentarer
Postat av: Nina

Var du tvungen att nämna om psykopaten?! Det var jag ju helt omedveten om =)

2011-10-21 @ 08:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0