Efterkontroll

Nu bär det av till läkaren för efterkontroll... håll tummarna för mig!
Det kan behövas, jag hoppas hon har nåt mirakelmedel för mina fogar... det knakar i dom ska jag tala om! :D

Men tiden är det enda jag tror hjälper... jag klarar ju av ett "normalt" liv, känner egentligen inte av det i vardagen, men jag vill VILL tillbaka till innebandyplanen.

Men nu är det ju två veckor till nästa match... inte för att jag tror att jag kommer att kunna vara med då, men kanske veckan efter!? :D

Ähh... time will tell, nu ska jag iallafall åka för att få domen.

//Regina

Kommentarer
Postat av: Sanna

You can do it :) Vi saknar dig!

2011-10-03 @ 17:50:20
URL: http://sannahp.blogg.se/
Postat av: Rebban

Kan bara hålla med föregående talare, du är saknad! We need you :) massa kramar

2011-10-03 @ 18:09:22
Postat av: Regina

Å tack tjejer, va gulliga ni är! Nu längtar jag tillbaka ännu mera! Puss på er.

2011-10-03 @ 22:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0