Minnet sviker

Hemkommen efter en riktigt mysig och obehaglig natt ute i ödemarken! En sak som dock förbryllar mig är att jag har ju hört Rigge och Fridas beskrivning av stugan innan vi åkte, fick en precis vägbeskrivning till ett ställe ute in the middle of nowhere , vi kom dit i dagsljus, åt utanför stugan, spenderade resten av kvällen inne, å jag tyckte stugan var riktigt fin, en helt ny upplevelse, trodde jag!!!!!

På morgonen när vi är på väg hem så tar Bea och Linka fram stugans gästbok och då ser jag en skrivstil som jag känner igen, det är ju jag som skrivit i den, den 3:e juli 1998, jag har alltså varit här förut, men jag kommer verkligen inte ihåg det :) sen fortsätter vi bläddra och hittar ett till, från januari 1999!
Men fortfarande så känner jag inte igen stugan eller platsen, men jag gissar mycket kan hända på 12-13 år! :)
Eller så har jag sjukt dåligt minne :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0