Myskväll delux

Har haft en riktigt mysig kväll!
Blev bjuden på middag av Bea, en riktigt toksmarrig soppa!  Vattnas i munnen bara jag tänker på den :)

Gillar dessa höst/vinter-fredagar med idolmys!!
Nu ska jag ta och lägga mig och sova, måste bara slita mig från TV:n, håller på att skratta mig harmynt åt American Pie -The wedding, klockren film.

På tal om att skratta sig harmynt, det gjorde vi även åt Anders Bagge ikväll då han tilltalade sin "fru" Laila!! :)

Jo, skrattade även när jag läste Norran, visst har poliserna lite att göra om dom agerar för sånt här? :

http://norran.se/2011/10/skelleftea/tog-med-alkohol-pa-ladies-night/


Det är min åsikt iallafall :)

Sleep tight and don´t let the bedbugs bite.

//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0