VINST!

Umeå city, seriens i särklass fulaste och gnälligaste lag, fick idag smaka på en sann IBK-vilja! Efter elva minuter ledde vi med 4-0 och allt gick in. Till och mina strumprullare hade blivit mål. Om jag tänk på att skjuta vill säga. Nu sprang jag mest och tittade på, öppnade ytor och sånna där mogna grejer som dom som är äldst på plan gör. Tillställningen slutade med en 7-2-vinst, och en "det-här-är-lätt-det-bästa-lag-dom-mött"-kommentar från läktarplats! Sweet!

Att sedan få glida förbi donken och köpa några smarriga McCheese gjorde dagen fulländad.

Nu öser vi "vart jag mig i världen vänder står jag där med fulla händer". Bra skit!

/B


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du var lite mer positiv än mig angående matchen :)

2011-10-23 @ 18:58:53
URL: http://sannahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0