Avundsjukan tär.....

Jag vill å ha en Iphone...  eller egentligen inte, vill inte vara som alla andra svenssons som köper en Iphone, men den är kanske bäst!?  :D 

Men jag TROR att blogglivet skulle bli lite enklare, man sitter ju nästan aldrig vid datorn när man kan surfa på telefonen.
Men jag ska iallafall försöka bättra mig trots att jag inte äger en Iphone! :)

Idag ringde Clas, som förövrigt fyller 18 år på lördag, och ville bli klippt då han kl 23.59 imorgon ska köa på nån av stans krogar.
Men då vart jag så nervös när det gällde så viktiga saker, så jag ringde in superklipparn Bea som fick komma och visa sina kunskaper och Clas vart skitsnygg i håret...

Själv ska man i helgen slösa pengar i sinne, på lördag så blir det shopping 14 mil söderut och på söndag 25 mil norrut.
Längtar massor!!



Skratt och gonatt!!

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0