Och plötsligt kom blogg.se-appen!

Så här fördålig har jag aldrig varit förut. Bloggsvackan of the year har drabbat mig så att säga. Men vet ni vad? Upptäcker till min stora lycka att blogg.se äntligen fått tummen ur och kommit med en app till ajfåån vilket underlättar mitt bloggande avsevärt. Hoppas jag. Vi ska inte ropa hej än, men jädrar så mycket mer smidigt detta är! ;)

I övrigt: jag är på världens bästa praktik, det är höst, jag saknar sommaren, innebandyn är igång, jag är legitimerad sjuksköterska om fjuttiga fyra månader, jag är lyckligt lottad, livet leker!!!

Bifogar för kännedom världens roligaste spricka! Man kan säga att jag sprack från Ystad till Haparanda! Haha

Puss o kram /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0