Ordbajs!!

Millan blir en månad imorgon

Hon är också världens finaste, goaste och underbaraste lilla tjej man kan tänka sig (inte alls partiskt)

Håller sakta men säkert på att lyckas börja ta mig ur förlossningsdvalan

Jag saknar Innebandyn

Jag saknar laget

I dag är en speciell dag

Gillar inte Röbäck nå vidare idag

Taggar för festen som blir av "god knows when", men den som väntar på nåt gott....


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nä, nu ska jag ta och göra iordning här hemma, nu väntar Idol och sen "friends with benefits" och till det serveras Sushi!!
Myskväll på G.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0