Reklamation!

Ni har väl alla sett reklamen på TV om Pampers Active Fit!??
Den ska ju hålla tätt i upp till 24 timmar.

"-I upp till 24 timmar" innebär enl mig inte att den tokläker efter 10 minuter.

För er som inte gillar bajs kan sluta läsa NU!

Har denna morgon tvättat och torkat och torkat lite till.
Byter blöja på Millan, sätter ner henne i babysittern och ställer den på köksbordet medans jag plockar bort i köket, när jag sen tittar till henne så ser jag att det är en stor pöl på bordet, under babysittern, börjar kolla vad det är, tänker då att shit vad hon måste ha kissat, men nää då, det är BAJS...  hela blöjan, hela hennes body, en massa i sittern och givetvis det som runnit igenom allt det där och ner på bordet!! 

Härliga fredag... 

//R



Tur hon är ganska söt... det gjorde allt bajstorkande mycket lättare!! :)

Kommentarer
Postat av: Nina

"Hålla tätt i upptill 24 timmar" Stackars barn som inte får ny blöja under ett helt dygn =)

2011-10-01 @ 21:42:03
Postat av: Nina

Alltså inte ditt barn =) utan dom på Pampers som tycker att barnen ska ha samma blöja i ett dygn

2011-10-01 @ 21:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0