Serviceminded, -my ass!!

Var just på en av stadens matvaruaffärer och handlade inför helgen, ställer mig i kön och när det är min tur att börja lägga upp saker på bandet så ger kassörskan mig den där skylten "vg ta nästa kassa" eller vad det nu står, ber mig ställa upp den när jag har packat upp mina varor klart, för hon har ju faktiskt RAST nu.

Jag har ju varit med om sånt förut, även gjort det själv när jag jobbade i kassan på ICA/Konsum, inge konstigt med det, men till saken hör att idag är det fredag, och jag var absolut inte sist i kön, det stod 4 kunder med fullpackade vagnar efter mig och jag tänkte för mig själv att hon måste ju skämta, man kan ju inte stänga en kassa sådär bara för att hon har rast, då måste ju nån byta av henne!!

Jag iallafall skämdes så mycket för henne och butikens skull att när jag satt upp skylten så sa jag tyst till de bakom att dom snällt måste byta kassa för hon måste stänga den här då det visst är nåt fel på den.

Å jag kan meddela att dom var inte nådigt arga då dom snällt fick ställa sig sist i nån annan kö, tänk då om dom vetat sanningen!?!?!



//Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0