Dreams

Tog en attackvila i soffan efter jobb och middag. Vaknade upp en och en halv timma senare av att jag grät. Jag hade då drömt att jag storbråkat med en chef på resursavdelningen (som förövrigt egentligen är waran-sköterska på medicinmottagningen) som sa att jag aaaaldrig kunde jobba extra åt dem och att hon tyckte att jag var lat och otacksam.

Försökte förklara hundra gånger för henne att jag har ett nytt jobb som sköterska nu och att jag inte har möjlighet att jobba extra hos dem, men hon hade ingen förståelse alls. Tillslut utbröt värsta kriget. Hon kastade havrekakor på mig samtidigt som jag skrek "JAG ÄR REDAN NOG SÖT! TA DOM DÄR KAKORNA SJÄLV DIN JÄVLA HAGGA". Sedan välte jag en papperskorg över huvudet på henne, hahaha.

Var uppriktigt sagt förbannad när jag vaknade, och kudden var alldeles blöt av tårar. Drömtydning någon?

Puss/B


Kommentarer
Postat av: Sarah

Att de minsann har råd med havrekakor på resursavdelningen när vi bara har torrlimpa!

2012-04-18 @ 23:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0