En sån där dag...

Vissa dagar bara är sådana där dagar när man önskar sig saker så mycket att det blir som en klump i magen!
-Jag vill ha ett fint hus, en massa pengar att inreda det med, en ny garderob med dyra kläder och skor sen så vill jag ha ork och tid att skapa allt jag har i mitt överkreativa huvud!. Jag gillar inte mig själv då jag känner så här! Det är ju bara ytliga saker som egentligen inte betyder någonting! Jag får dåligt samvete då det finns människor i min omgivning som har "verkliga" bekymmer! Ibland undrar jag om det skulle hjälpa att man kopplade bort allt som heter media -sluta kolla på tv, inget surfande osv. Känns som att det ligger något i uttrycket "det var bättre förr...

Nä nu ska jag rycka upp mig och njuta av att jag har en frisk och kry familj och underbara vänner!

Ser fram emot en trevlig fest på lördag och att våren äntligen är på väg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0