Fortfarande sliten men fortfarande glad

Uppdatering:


1. Frida har stukat foten efter allt för många "sluthopp" i euphoriadansen. Blir att tejpa hela henne till den stora finalen i Baku i slutet på maj.


2. Jag hade inte mer än tre hål a´ 6-8 cm i diameter på mina strumpbyxor. Det är väl så det går när man kravlar på golvet.


3. La la love blir bara bättre och bättre. Kan inte låta bli att dansa när jag hör den!


4. Subwaymackan som jag tillslut fick äran att trycka i mig var den godaste jag någonsin ätit. Klämde den 30 cm långa mackan på rekordtid dessutom, 6 min och 26 sek. Som ett slagskott i gommen!


5. ...men jag är fortfarande hungrig. Grillat? Pizza? Bure? Sushi? Give me!

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0