Jag blir så varm i hjärtat

Lyssnar på fantastiskt bra musik som får mig att sprudla, hoppa runt och dansa i lägenheten. Sånt värmer mig i hjärtat.

En annan sak som värmer mig i hjärtat är att kunna ligga på en väns soffa, se ut som ett as, trycka banansockerkaka så att man har smulor fulla tröjan (tröjan som slutar just nedanför naveln) och dessutom tycka att hela kalaset inte känns obekvämt för fem öre, utan istället le åt varandra och känna sig lycklig över den underbara vänskapen. Jag skrattar mig lycklig!

Valborgs idag. Det här med att festa som om det inte fanns någon morgondag känns hyfsat förlegat. Grill och mys blir det istället!

/B


Kommentarer
Postat av: the feeder

Älskade älskade vän!! <3

2012-04-30 @ 13:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0