Kom nu våren!

Älskar att det har regnat idag. Äntligen har snön fått sig en rejäl käftsmäll efter allt jävlande med oss!

Ett säkert vårtecken från min sida, bortsett från att jag blir allt blondare, är att jag börjar kolla på vädersidorna på nätet. Sån bryr mig nada under vinterhalvåret, men nu börjar ju faktiskt vädret spela roll. Har hört ryktas om nån ryssvärme, men de är osett än om den orkar sig hit till norr.

Hursom; jag ser så sjuukt mycket fram mot våren. Att träden börjar grönska. Att det yr en härlig doft av smält hundbajs i luften. Att man kan sitta ute och äta mjukglass utan att förfrysa sig. Att kunna sitta ute i solen med faktiskt kanske baara tischa på överkroppen. Att kvällarna blir ännu mer ljusare. Att vi går mot den bästa årstiden ever - sommaren! Tänk, vi har allt det fantastiska framför oss!

Nu sängen. Imorgon åker jag till min barndomshood Storuman för ett besök hos släkt och annat löst folk. Glädje!

Puss/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0