Kusligt, nervöst och spännande

Vi har gjort en sån freaky grej, jag, Maja, Frida och Rigge. Vi har nämligen bokat in oss på en "seans" med Terry Evans, mästermediumet känd från Det okända. Han håller en gruppsammankomst där han ska prata med den andliga sidan och förmedla budskap om jag förstått saken rätt. Vad tusan har vi gett oss in på? Detta är lätt den knasigaste grejen vi gjort på länge! Våra spökresor och skräcknätter ter sig plötsligt bleka, haha.

Frida är övertygad om att vi kommer få med oss massa onda andar hem, och jag som fyller år den dagen kan inte låta bli att hoppas att mamma ska säga grattis. Känns dock som jag kommer bli besviken just på den fronten då jag inte är de minsta spirituell bortsett från att jag tror att det finns någon mer utöver att vi lever här. Och Mamsen var om än ännu mer omedial och trodde väl inte alls på sånt här, så det känns som att vi går ut med låga odds ;)

Det blir hålla händer, handsvett och tårar om jag förutspår saken rätt. Can't wait!!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0