Planera om, planera rätt!!

Alla människor har 24 timmar på sitt dygn, men det känns verkligen som om det är alldeles för lite just nu.
Att ta på sig saker, planera saker, fixa saker för att sen komma på ännu fler saker, är mig i ett nötskal, men samtidigt, jag skulle inte göra det om det inte vore så pass kul som det är.
Så jag borde egentligen inte klaga, men jag kan inte låta bli :)  För det som suger är ju att det blir träningen som får lida.....

Nån som vill komma hit iafton, kan bjuda på middag och hockey, bara ni tar hand om mina två små troll en stund så jag hinner ut och springa!!  :)
Kanske ska testa säga till Robban att jag har löpträning kl 17.30, så han kan inte fara på Innebandyträningen!
Hahaha, skulle nog bli populärt!!

//R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0