Resultat

Jag pratade för en tid sen om ett litet experiment jag skulle testa. Projektet stavas tandblekning och nu har jag testat thewhiteone i 14 dagar. Har varit så himla rädd för att det ska vara skadligt för emaljen men denna variant innehåller inte karbamid peroxid vilket är det som sliter på tänderna.

Har väl aldrig haft särskilt missfärgade tänder, men tänkte ändå att det skulle vara kul att testa. Är det nåt som är riktigt ofräsch så är det äckliga tänder.
Här kommer iallafall resultatet. Tittar jag mig i spegeln ser jag minimal skillnad, men när jag tittar på före-efter-bilder märks det. Och ja, det är taget i exakt samma ljus ;)

Nu väntar bröstförstoring, restylane och botox.


Före:

 

Efter:

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0