Ser ljuset i tunneln!

Kan lova att jag, Tess, Jocke och Peter har våra häckar fulla just nu.
Vet inte hur många timmar per dag som går åt att planera denna fest, å när man tror att man har allt under kontroll, då dyker 8 nya grejer upp som man inte tänkt på.


Men det ska bli så sjukt kul på lördag, å förhoppningsvis blir festen lika lyckad som vi hoppas den ska bli.

Men efter den, när allt är bortstädat på söndag, då ska jag sätta mig ner i soffan och bara vara.
Skulle kunna kasta bort datorn och telefonen, knapparna på bägge brinner i princip!!
(vem lurar jag, skulle aldrig klara mig utan dom, men det lät bra och sunt att säga så)  :D

Skrattade för mig själv när jag räknade hur många SMS jag skickade igår, 127 st, sen så ligger det  mailkonversationer på FB med säkert 20 pers till ang festen...

Men som sagt, 2 dagar kvar innan dagen D, pusselbitarna börjar vara på plats!
Minns när jag Bea och Avander gick och satte oss i baren och skålade för att vi rott Innebandygalan 2009 i hamn, när den stunden på Innebandyfesten 2012 kommer, då vet man att vi klarade det, å givetvis kommer vi att göra det!!  Skål!!



(Innebandygalan 2009)
//Regina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0