Tar piken...

Tar piken Regina! och jag gör något åt den, så nu får du rita ännu ett kors i taket för nu är jag här igen i bloggcybervärldens mecka ;)
Tänkte att jag skulle göra en snabb uppdate vad jag har gjort den senaste tiden =)

Mitt nr ett har ju varit att umgås och lära känna vår underbara Anna-Clara som har blivit så stor att hon har tagit sina första tre steg. Hon ligger som en säl på magen och vägrar att krypa men när hon är på fötterna så springer hon som vinden ;)

Men den senaste tiden har jag försökt att göra lite saker för mig själv. Jag har börjat träna en hel del och det känns faktiskt som att man blir lite piggare av det vilket bidragit till att jag har mer sug att göra annat än att sova ;)

På min 35 års dag så hade min älskade John ordnat en hel överaskningsdag. han hade verkligen lyssnat på vad jag saknar och längtar efter just nu.
Morgonen började med en lång promenad på isen med Annis i pulka för att sedan dricka morgonkaffet på en solig plats.

Därefter blev jag bjuden på en myslunch på Ainas och sedan skjutsad till Aqua spa där jag fick en timmes massage -guuuuu så skönt!!!
När jag sedan kom ut från Aqua så möttes jag av mina favvotjejjer Bea och Regina som satt i hotellfoajen och väntade på mig. Vi gick på en supermysig fikastund på Waynes =) Är så otroligt skönt att bara få sitta och prata med sina vänner. Även om Anna-Clara är underbar så uppskattar man de små stunder man får för sig själv nuförtiden ;)

Efter fikat så vallade flickorna iväg mig till All Stars där John satt och väntade på mig. Fick en så otroligt skön och varm känsla i kroppen när jag såg honom sittande där själv i baren. Tänkte för mig själv vilken tur jag har som fått träffa en sådan stilig och underbar man! ;) Här blev det en period hockey (var under finalen) och lite öl. var stort av John att skippa en hemmamatch för mig då hockey är en stor passion för honom =) Sedan bar det av till sista men inte minsta överraskningen =)
John hade fixat barnvakt och bokat hotell med skumpa och trerätters åt oss. Oj vilken underbar dag det var! Man borde alltid få sådana födelsedagar! Annars så brukar det ju lätt bli att man får jobba ihjäl sig på sin dag med fika och främmande...

Dagen före min födelsedag så hade vi släkten på fika. Vi firade med att ta på våra finaste påskkläder ;) )

Sen har jag varit på lite "afterski-party"! Jocke och Anna Mannberg hade bjudit in till party med temat Afterski =) Jag och John hade lånat två gamla slalomdräkter som vi tryckte på oss, kan säga att vi var inte snyggast på festen men vi var med facit i hand kanske ful(l)ast ;)

Sen har vi varit ute och myst en del i solen när den kikat fram ;)

Åsså har vi ju hunnit döpa lilla Anna-Clara Märta Eriksson Havh förståss!
Oj vilket långt inlägg! blir kortare hädanefter!
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0