Välkommen träningsvärk!

Efter en säker 4-0 ledning för AIK så kände jag att det var läge för dagens löptur.
Bättre underlag idag då det var lite kallare!
Sen tänkte jag va duktig å köra lite fys när jag kom hem, å jag kan säga att jag känner redan nu träningsvärken komma.
Men det är faktiskt en ganska bra känsla ändå!

Jag och Bea ska försöka komma tillbaka till våran löpsommar 2008.
Då tränade vi på vitberget eller Moröhöjden 5-6 gånger i veckan, hela sommaren!!
Minns även en fredag den sommaren när vi vart bjudna på fest, då sa vi att om vi skulle festa så skulle vi ta milen först, det var inställning det :D
 
Älskar känslan när man kommer till den punkten att man får panik om man inte får träna.


//Regina




Kommentarer
Postat av: Bea

Det är till och med så att löparsommaren var sommaren -07. Ännu ett år äldre och med ännu sämre ämnesomsättning nu alltså ;)

2012-04-03 @ 22:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0