Världens i särklass roligaste aprilskämt!



Hittade detta på face när jag snokade runt en dag och jag kan utan att överdriva säga att detta var det roligaste aprilskämtet ever!! Två av hans tjejkompisar kom på detta mästerverk. Här kommer bildtexten som stod under kortet:

"HAHA Jag blev lurad med världens bästa aprilskämt! Med tankar som hur jag omöjligt kan vara smittad, cyklade jag idag mot Akademiska och såg fram emot att få min prostata undersökt. Seems legit. Receptionisten kunde dock inte hitta "Proktologiska avdelningen". Efter att ha snurrat runt mellan urologen och venorologen, fått hjälp av flera stycken sköterskor och läkare som analyserat kallelsen kom följande fram:
1. Vissa stämplar som skall finnas med på kallelsen saknades.
2. När man ringer numret till Proktologiska avdelningen kommer man till anticimex.
3. Läkare Theodor Morell finns inte på Akademiska. Däremot var Theodor Morell Adolf Hitlers livläkare."


HAHAHAHA!

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0