Bajs bajs bajs!!!

Hur kan man efter alla dessa år fortfarande bli så arg efter en träning?
Kanske är det vinnarskallen?  Eller är man en dålig förlorare?  Fast det är kanske samma sak?!
Men det gick rent utav skit för mig idag, trots att det var kul, på nåt konstigt sätt, men nu är jag grinig, kommer säkert va det ett bra tag till.
Men sen, om man ser det från andra sidan så hade ju den andra femman kanske en bättre dag, å då borde man ju va glad, för vi spelar ju faktiskt i samma lag när det väl gäller.
 
Så nu ska jag tänka postivt, -"vilka duktiga lagkamrater jag har, å helt underbara för den delen också".
(lyckas dock inte bli mindre grinig, -"grattis kära sambo") :P
 
Nya tag på Tisdag!
 
//R
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0