Beeeaaaajtsch!

När jag inte fått min sömn så blir jag inte den roligaste människan på denna jord.
 
Å ni med små vet ju hur underbart det är när man är som tröttast och inser att -"jamen snart ska ju de små liven sova en stund" å man ser fram emot att själv däcka strax därefter!?!?!
 
Nä då ska hela jävla Sverige komma å plinga på dörren, slänga i dörrarna eller ringa, å jag kan säga att det är inga snälla tankar jag tänker om den som skulle råka väcka Millan! :) 
Det slår aldrig fel, jamena det är typ en timme det handlar om, å då vill jag va i fred!!!!
 
-Så, nu har jag fått avreagera mig lite :) Förhoppningsvis kan dagen och kvällen bli bra trots mitt humör just nu!
 
//Regina
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0