Känner peppen

Surfar runt på massa inredningssidor och hittar huuur mycket inspiration som helst. Finns så mycket fint jag skulle vilja göra in the house. Synd bara att saker och ting kostar också. Nu ska jag iallafall styra upp vårt köksbord. Det ska få lite färg på sig och bli som nytt var det tänkt.

Hade även tänkt spraymåla en stor kökslampa i plåt som jag hittat hos svärmor i turkos färg, men att hitta turkos sprayfärg är tydligen mission impossible. Nån som vet vart man kan hitta sånt? Kände inte för att specialblanda sprayfärg för typ 800 pjucks.. Blir nog att försöka tigga mig ett älghorn av nån gamm i släkten också. Hur coolt är det inte? :)

Puss&hej!/B


Kommentarer
Postat av: Rigge

Kolla färgaffären i lövånger? Vi hittade ju lila där. Kommer inte ihåg om han hade turkos också.:-)

2012-08-08 @ 10:02:16
Postat av: Bea

Färgaffärerna här hade sån färg också. Allt utom turkos, den hade de aldrig haft. Kändes lite smådrygt att dra till lövånger ;)

2012-08-08 @ 12:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0