Loreen is still going strong

Frida har just lämnat byggnaden efter ett litet intensivt loreen-träningsläger. På lördag är det dags igen. Vårt största gig hittills. Ett bröllop för ett 80-tal gäster stundar och det är inte läge för några misstag. Jag ska bege mig på nattjobb direkt efter uppträdandet vilket gör att jag inte kan ta mig ett eller tre avslappnande vinglas heller, så jag får väl slå mig på knark helt enkelt, haha.

Dansen sitter som ett smäck. Ikväll la vi lite extra krut på sluthoppet och finslipade landningsdetaljerna, allt för att återigen överträffa oss själva. Tänk att det ska vara så jäkla kul att strunta runt i en urringad byxdress med en stripig 149kronorsperuk ;)

Puss/B


Kommentarer
Postat av: Linka

Jag har en förfrågan om en show med er. Å kanske 100 gäster pratas det om;)
Syster å en kompis har pratat om slå ihop deras 40 års fest. Å då sa Annica till mig när hon berätta det att "Jag tänkte dom här super Loreen'isarna skulle vara perfekt"
Men inget bestämt än. I oktober isf. Men kommer komma med en förfrågan när å då det är dax.
Lycka till på bröloppet! Ni äger ju!!!

2012-08-10 @ 21:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0