Måndag

Hösten är verkligen på intågande. Luften idag är sval (läs: iskall) och det är liksom en annan doft ute. En höstdoft. Jag får lite ångest att vi går mot typ åtta månaders mörker!

Har styrt upp massa viktigt joks idag som arbetsgivarintyg från både kommun och landsting och ett möte med bemanningschefen på lassa. Vi har även bokat en målarfirma som ska trolla alla furuinnertak till vitt samt bestämt oss för hur badrummet ska se ut. Typ. Är inte 100% sure än, men kanske 88%.. ;)

Och imorrn drar inneträningarna igång. Tagget hade kunnat vara liiite bättre, men jag gissar att det kommer. Ska hursom bli tokroligt att träffa alla finisar igen och jag kan inte bärga mig tills ibks bästa lagfester sparkar igång!

Puuuuuss/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0