Lucia

For med glädje till Millans dagis idag för att se deras luciatåg, kommer in och sätter mig längst bak (var inte ute i så god tid) :) tåget börjar sjunga och jag undrar vart Millan är, så kom en av dom andra ettåringarna och springer förbi så jag tänker väl att dom är i lekrummet bredvid, förstår att det kan va svårt att få dom att stå stilla!

Men efter en stund börjar jag på allvar fundera vars hon är, då ställer jag mig upp och tittar ut, då ligger hon i vagnen och sover, blir så sjukt besviken och arg på samma gång!

Börjar fundera om hon var bortglömd eller om det var mindre jobb för dom om dom hade en ettåring mindre!?

Å innan jag hann väcka henne och klä av henne så var ju luciatåget över!

Det var hennes första luciatåg, å det kommer garanterat bli en rolig historia att berätta för om när hon blir äldre.

Även om jag inte hittar nåt kul i det just idag! :/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0