Merry christmas!

Tacka vet jag att fira jul med familjen. Att få äta i lugn och ro. Se Kalle i lugn och ro. Vänta på tomten (man blir aldrig för gammal för det). Öppna paket. Äta efterrätt. Äta lite godis. Se Svensson Svensson. Spela spel och dricka sju liter julmust... Idag har jag panikgjort allt det där som har med ätande att göra varpå jag sedan spenderat julaftonen på jobbet. Om jag säger såhär - roligare saker har jag gjort.. Meen, nån måste ju ta hand om de gamla och sjuka också och i år har jag sååå dragit den lotten. Om några fjuttiga timmar är jag tillbaka, men först ska jag skönhetssova så hårt jag bara kan! Och så ska jag försöka smälta all mat jag tryckt.. ;)


Kommentarer
Postat av: Louice

vackra du!

2012-12-25 @ 03:46:33
Postat av: Evelina

Vilken vacker liten mage! Jag har lyckan att mysa med magen innehållande mitt lilla brorsbarn idag.

Förstår vad du menar med julen, trist att jobba och missa allt det där mysiga med julen. Har också jobbat både julafton och idag! Försöker motivera mig med att köpa en julklapp till mig själv för pengarna jag kommer att tjäna!

Hoppas du får mysa med någon nu i dessa dagar i alla fall, God jul och gott nytt år! Kram

2012-12-25 @ 19:13:40
Postat av: Bea

Tack fina ni! <3

Men så mysigt Eve! Det är så sjukt magiskt när man känner hur det pillras på därinne. Går inte att förstå att det är ert litet liv som växer inuti en! :)

Jo, man får motivera sig med det, men sådär superball är det ju inte. Baksidan med vårt jobb helt enkelt :/

God jul och gott nytt år till dig med gumman!

2012-12-25 @ 20:34:09
Postat av: jenny persson

hej bea!
måste få grattulera till bebis i magen:) de är ju en så otroligt mysig tid när man börjar känna hur det rör sig där inne. passa på att njuta av tiden! när är ni beräknade?
jag å sambon vi fick en son för 2 månader sen, det är helt underbart! mysigt med liten familj! sköt om dej!!

2012-12-28 @ 20:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0