Sanndröm?

Drömde inatt att Foppa, Huss och jag av någon anledning skulle gå till Sorsele. När vi kom till en liten by som hette Grundsele blev vi så trötta så vi hittade oss ett rum att övernatta i. När jag vaknade i drömmen låg jag i min säng hemma i flickrummet. Vi hade även fött barn, men det hade jag tydligen sovit mig igenom. På mitt bröst låg en jättesöt liten kille med MASSOR av hår. Vi snackar typ page! Han vägde 3500 kg och var, håll i er, 68 (!!!!!) cm lång. Och den förlossningen sov jag mig igenom?! Bra jobbat Bea!

/B


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha. Ja, man drömmer konstigt när man är gravid. Det kan ju stämma. Hade också en dröm om att min lille var en pojke. Men jag hoppas verkligen innerligt att du inte måste klämma ut en 68 cm klump! Men där är det nog ingen fara ;)
Kram

2012-12-15 @ 10:38:15
URL: http://lillmikaels.blogg.se
Postat av: Bea

Haha, ja, alla drömmar är askonstiga ;) drömmer "varannan natt, varannat kön" jag, så inte ens i mina drömmar kan jag få veta vad som är därinuti! Jag som är såååå nyfiken ;)

2012-12-15 @ 11:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0