Dag 2 på året och mitt nya liv!

Har klarat det galant, även om jag har sån sjuk huvudvärk, undrar om det beror på dieten?  Mycket möjligt, å det står ju att man ofta har en skitvecka i början, innan man börjar må en massa bättre än innan man startade.

Fick dock en ordentlig prövning ikväll....  Robban bjöd hem David och Martin för att se hockey, å dom hade i sin tur med sig var sitt Buremål å till efterrätt Cola och Chips, men jag satt snällt där med mitt vattenglas!! (dock med viss möda) :D

Bakade igår Oopsis, ett substitut till bröd, det vart hur gott som helst!!



De enda ingredienserna är ägg och philadelfiaost!!

Nya tag imorgon, inleder med styrketräning på morgonen! :)
God natt!!

//Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0