Derbyvinst!!

Vinst mot Hammarängen ikväll!!  
HELT JÄVLA UNDERBART!!!  :D

Dock så gjorde jag nåt som jag aldrig under mina år som innebandyspelare gjort!
Jag bad att få vila ett byte i första perioden, även i andra, å tänkte då att då kommer dom ju garanterat bänka mig in för tredje, men jag fick fortsatt förtroende, å det värmde!! 
Tänkte då att nu jävlar ska jag gå ut och visa att dom gjorde rätt val, viljan och min tjurskalle finns ju kvar även om benen inte alltid gör som man vill!!

Googlade lite om LCHF och träning och fick då fram info om att de inte går ihop, å man känner verkligen skillnad kan jag lova, men sen tror jag inte vi backar kommer att ha det lika jobbigt som idag, var länge sen vi hade så mycket att göra :) 
Men jag ska kämpa vidare, både med innebandyn och maten, i slutändan blir ju allt lättare om man själv är lättare :D

Godnatt!!





//Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0