Dream on

Jag har sagt det förr och jag säger det igen; drömma är min specialité. Men kul är det långt ifrån alltid. Många gånger dröjer sig känslan av en dröm kvar lääänge, och det är väl visserligen härligt om det är en mysig och fin dröm, men när man börjar drömma att en nära vän totalt avskyr en, att man fått panik för att man sovit och missat tolvslaget, och dessutom förblev arbetslös flera år efter examen - ja, då är det inte så jävla ball längre ;)

Efter sms-konversation med vännen som avskydde mig, kunde jag iaf stryka det och sova-över-tolvslaget-incidenten från min lista över tänkbara sanndrömmar. Nu hoppas jag bara att det sistnämnda också visade sig vara min hjärnas tragiska påhitt...

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0