Heads up!!

Två vinster till sedan sist... känns bra!
Å min kropp höll för två matcher, två dagar i rad... känns ännu bättre!! :D

*Idrottsgalan igår, lite tårar som vanligt, men hur fan kunde Rolf-Göran Bengtsson vinna?? 
  Hästhoppning är i mina ögon ingen sport eller idrott för den delen, det är  ju ......hästhoppning!!
  Sorry Carro & Jennie mfl  ;)  No offence!! 
  Men jag fick ju under julen veta att det är fler tjejer i sverige som håller på med ridning än  tjejer som
  spelar Innebandy, lite wierd sådär!! 

  Själv höll jag faktiskt på Daniel Sedin, det är ganska stort att vinna NHL:s poängliga, det är väl bara tre 
  svenskar som gjort det va??  (genom alla tider)  DET är stort!!

*Tejp, mitt stora ogilla-objekt just nu, måste ju tejpa knäet/knäna på träningar och matcher, men nåt har hänt
  med klistret på tejpen??   Går inte få bort från benen, trots ordentligt skrapande med skrubbhandske....
  ser ju ut som om man inte tvättat benen på 10 år och har man suttit ner och ställer sig upp så känner man
  hur man sliter upp klistret i knävecket....   inte nice!!


*Jobb, ska jobba en natthelg snart... första helgen i februari!! Måste nästan säga att jag längtar, även om jag
  drömde i natt att jag inte fick sitta på min plats, allting på stället var helt annorlunda och det kröp in stora 
  (extremt stora) råttor från väggarna så jag vart livrädd och inte vågade vara där själv.  
  Så det kan bli riktigt spännande.. hoppas dock att allt är som det var för 8 månader sen!!

Nä, nu ska jag ta och mysa med Millan en stund, sen väntar nog lite städning, vad har man annars att göra på dagarna??   (börjar vara liiiite rastlös)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0