Hej långhelg! Jag har saknat dig!

Är det något jag blivit bortskämd med de närmaste tre veckorna så är det ledighet. Oj vad jag har ledighetat mig. Jag var så förslappad under måndagen, då världshistoriens onödigaste kurs drog igång, att jag lyckades hålla koncentrationen uppe i max 14 minuter i stöten. Produktiviteten har inte varit på topp, so to say. Till veckan tar vi nya tag. Världens bästa skitarbete ska vi minsann lyckad kludda ihop!

För övrigt så har fröken Berg beslutsångest. Nämen. Vad ovanligt!

/B


Kommentarer
Postat av: Tea

Tack än en gång för den goda lunchen!! Jag kan berätta att fläcken är ett minne blott.. ;) Ha en trevlig helg! Vi ses till veckan! Kram

2012-01-05 @ 22:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0