Inte riktigt min dag.... eller mina dagar!

Som ni vet så pajade ju bilen före jul, vilket resulterade i köp av en ny, vilket betyder att sparkontot börjat eka!
Våran 50" TV gick också sönder, dock så tog vi TV:n från sovrummet in i vardagsrummet, men ett sovrum utan TV går inte för sig, så nu har vi ingen TV uppe, men det får funka.... men som sagt så ska det ju ut några tusen till när det blir dax att ersätta den.

Sen så fick jag veta på jobbet att all min sparade semester är utbetalt i pengar under förra sommaren... visst dåligt av mig att inte ha koll.
Men dom har erkänt att dom har gjort fel, men jag har ju fått pengarna så det går inte göra nåt åt det hela!!
Känns mindre kul!!

Å nu ikväll när jag kommer hem så har tvättmaskinen gått sönder.....

Gud vad oro över pengar kan göra att man får en klump i magen!!

Men som min kära sambo brukar säga -"Det löser sig alltid"
//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0