Kanske bortskämd...men I Love it!!

Varje morgon när jag öppnar fejsan, (beroende??)  :D Så är det minst 5, men oftast upp till 10 st som har nån liknande uppdatering
-Mitt barn sov till hela 06.30
-ÅÅÅå  vaknade redan 05.00
-Här har vi varit uppe sedan 04.30
-Det här med sovmorgon är inget för mig

osv osv.

Inget fel med själva statusuppdateringarna i sig, å istället för att se ut som en liten "show-off" å skriva det på FB så tar jag det här.... är sååååååå glad över att jag har barn som sover på morgonen.
Just nu har jag tyst smygit upp för att packa matchväskan, medans dom andra sover så tyst!

Håller mina tummar för att det fortsätter, vill inte behöva lära mig dricka kaffe :P

//Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0