PappersSverige

Sitter och fyller i tretusen papper som ska skickas till halva världen. Det är legitimationsansökningar, ansökningar om examensbevis, personbevis, utträde ur en a-kassa, inträdesansökan till en ny, ändringsanmälan till facket, utträde ur det förra facket ooooch så vidare.

Har även ringt halva världen idag för att få klarhet i massa praktiska saker..

Till Tomten: (Jag såg dig ju faktiskt stå på ica-taket så nu vet jag ju att du finns) I julklapp 2012 önskar jag mig en personlig assistent alternativt en surregatcurlingförälder! Tack på förhand!

/B


Kommentarer
Postat av: jenny

hej Bea!

nu blir jag nyfiken, fick du ditt dröm jobb som du sökt??

eller vad är ditt drömställe att jobba på?

2012-01-14 @ 15:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0