Party in my head!

Filmen var lika bra på bio som för 18 år sedan! 
Tårarna trillade med jämna strömmar i princip hela filmen. Fin fin fin film.

Efter filmen skulle jag ju då gå på systemet, går till hyllan med alla spritsorter och funderar för mig själv vilken sort som smakar minst jävligt, önskar då att jag hade en flaska med hederlig hembränd sprit, den smakar ju ingenting, inga kryddor å skit i den!! 

-"har jag HÖRT iallafall, för JAG har ju ALDRIG, nä gud, ALDRIG smakat sånt"  :D 

Men jag valde till sist vanligt Brännvin, hurvas redan nu, men det ska nog gå bra!!
Dock så saknades Mamma där, hon gick i pension på nyårsafton, hon har ju jobbat på systemet i hela mitt liv, så den butiken är ändå som lite hemma, var ofta där å hängde där när man var liten och var på stan, å när man vart lite äldre så besökte man henne för andra ärenden... men bara i bland ofc!! :P

Nä, nu in i duschen... dags att försöka göra sig fin! :)

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0