Pirrig, nervös & förväntansfull

Jag är värre än ett barn inför julafton nu. IMORGON ÄR EXAMENSDAGEN KOMMEN! Som vanligt har jag inte en aning vad jag ska ha på mig. Oväntat? Tänkte chocka och komma med onepiecen ifall beslutsångesten blir för stor.

Vi har under dagen examinerat den sista avslutande kursen och fått den godkänt. Tänk vilket flyt man haft ändå under utbildningens lopp. Fått kurserna godkända på första försöket. Jag är lite stolt över mig själv när jag tänker efter.

Imorgon väntar en dag jag sent kommer glömma. Champagnefrukost, fotografering, examensceremoni i forumsalen, släktmys och senare på kvällen en underbar middag med tillhörande fest som jag hoppas håller i sig lääänge!

Ses vi i dimman?

/B


Kommentarer
Postat av: Tea

Jag följer gärna med in i dimman!! Det kommer att bli en toppenavslutning på denna underbara tid!! Kram

2012-01-19 @ 22:10:33
Postat av: Evelina

Finaste Bea, tänk vilket grymt jobb du gjort. Tänk att tre år är klara, du är klar sjuksköterska! Jag önskar dig en super dag imorgon :)



(Och du, din mamma kommer att titta ner på dig imorgon, och vara så stolt!)VÄRLDENS STÖRSTA GRATTIS KRAM

2012-01-19 @ 22:39:58
URL: http://evelinabjork.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0