Sista kvällen med gänget!

Jag har under några veckors tid velat kräkas på innebandyn. Tyckt att det varit trist och inte känt någon vidare motivation. Men så i måndags kom den tillbak. För första gången på länge kändes det riktigt riktigt kul igen! Därför känns det lite extra trist i hjärtat att jag valt att inte vara med på fredag. Jag tar ju min examen då och väljer att spendera kvällen med klassen. Jag hade varit dum om jag missat det. Hur som helst är jag långt i från lagets stöttespelare, och med tanke på att prioriteten gällande bandyn alltid ligger högst i andra fall så orkar jag inte ens ha dåligt samvete!

På fredag ska det firas tills rösten är borta, och dansas till benen inte bär längre!

/B


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du gör så rätt Bea! Fast det kommer dock märkas att du är borta, men vi får lira för dig med & du får shaka ass för oss ;)

2012-01-18 @ 17:01:14
URL: http://sannahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0