Superlördag!

Har just kommit ut ur duschen, på en timme ska jag bege mig mot stan för att gå på bio och se min all time favourite biofilm, igen!!!  Lejonkungen!!

Om jag inte minns helt fel så var jag 12 år gammal när den kom och jag tror jag såg den (utan att överdriva) säkert 10 gånger på bio, på Grand!!
Minns att det fanns biljetter från nånstans som gjorde att man fick gå för halva priset! 

Sen ska jag besöka bolaget på vägen hem, blir kanske fest ikväll :D 
Å med min diet så får jag bara dricka ren sprit... kommer inte bli lika kul, men vad gör man inte för en trevlig kväll??

Har typ aldrig handlat sprit på systemet, vilket är den godaste, Findrickan Absolut, alkissorterna  renat brännvin eller explorer??  

Nåväl..känner jag mig rätt, snål som jag är, så avgör nog priset :D

Ha en bra helg allihopa!
//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0