Vad hände?

Derby, hade jobbat flera veckor för att få drygt två timmar att gå ihop och efter matchen lagfest för damerna och herrarna.... men nånstans kom festen av sig... det mesta fick godkänt, väl godkänt som Arvids pappa sa -"utom förstås dom på planen" :D Nä, det slutade med förlust, så det vart stort manafall på festen av herrarna, men jag förstår dom!

Men jag kan säga att vi hade kul iallafall.... hamnade först på Bishops där jag träffade SnyggDanne, ja han har hetat så i ca 13 år.... från den dagen han kom körandes på sin moppe från Drängsmark till sin första dag på mitt jobb!  (Konsum Kåge)  Vilka tider... vilka minnen!! :D Sen gick vi tillsammas till Allstar och hängde där tills vi vart utsparkade....för att kl var efter två!

Träffade även tjocknackeNicke....  kul att kallas så kanske ni tänker, men han är bara vältränad, därav namnet :)

En riktigt kul kväll.... riktigt kul!!  Å det är bara lördagmorgon... hur skönt är inte det!?? 
Nu väntar släktmys på Holmbergssidan! :)

//Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0